Tyto webové stránky využívají k poskytování svých služeb soubory cookies. Více informací.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 4 990,00 Kč (191,92 €)
Skladem
Naše cena 1 490,00 Kč (57,31 €)
Skladem
Naše cena 7,90 Kč (0,30 €)
Skladem

KONTAKTY

KASAmax EU s.r.o.
Olomoucká 1159/40, Brno
tel: +420 543 213 776
podpora@kasamax.cz
Obchodní oddělení : 777 677 577
Servis : 734 375 405 a 734 158 603

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 1 490,00 Kč (57,31 €)
Skladem
Naše cena 4,90 Kč (0,19 €)
Skladem
Naše cena 2 990,00 Kč (115,00 €)
Skladem

Servis a podpora
Servis a podpora

Již déle než 14 let spolupracujeme s obchodníky a restauratéry, proto víme, že v každodenním provozu dochází k nehodám, které se nevyhýbají ani elektronickým pokladnám. Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci, proto nechceme pouze prodávat pokladní systémy, ale nabízíme i komplexní služby, díky kterým budete mít neustále k dispozici funkční pokladnu a pokladní software KASAmax. Jak tato komplexní služba funguje?

Zákon o EET klade na podnikatele v oblasti obchodu, služeb a gastra nebývalé nároky. Nejenže podnikatelé a živnostníci musejí elektronicky evidovat tržby, tj. odesílat údaje o všech tržbách do systému státní správy, ale také musejí zajistit neustálou funkčnost elektronické pokladny pro EET. Abychom naše klienty zbavili těchto starostí, nabízíme několik variant servisních smluv. Každá z nich garantuje prioritní řešení servisních požadavků našich klientů tak, aby mohli svůj čas věnovat svému podnikání, o pokladní systém a jeho funkčnost se postaráme my.

Jak servisní smlouva funguje?

Každému klientovi KASAmax se snažíme co nejrychleji vyhovět při řešení jeho servisních požadavků, ať už prostřednictvím našich techniků nebo prostřednictvím našich obchodních partnerů. Servisní smlouva má dvě zásadní výhody:

  • Jedná se o exkluzivní službu s okamžitou reakční dobou.
  • Klienti mají nárok na některé zpoplatněné servisní úkony zdarma, na ostatní získají slevu.
  • Servisní smlouva zajistí klientům servisní podporu i mimo pracovní dobu a o svátcích.

Servisní smlouva vám zajistí okamžité řešení vašich servisních požadavků. Pokud si pořídíte servisní smlouvu jste při zpracování požadavků zařazeni do úzké skupiny klientů, kterým se věnuje speciální tým našich techniků. Za jednotlivé servisní úkony navíc platíte méně než klienti bez servisní smlouvy, nebo je máte zcela zdarma.

V rámci servisních smluv jsou zcela zdarma také telefonické konzultace s týmem našich techniků. Bez servisní smlouvy máte nárok na podporu prostřednictvím emailu. V případě, že potřebujete konzultaci technika na delší dobu, je nutné zakoupit práci technika. 

Technická podpora je v pracovní dny 9-17h dostupná na telefonním čísle 734 373 405 nebo 734 158 603 případně na emailové adrese podpora@kasamax.cz

Mimo pracovní dobu (víkend, svátek) pouze pro klienty se servisní smlouvou na speciálně vyhrazeném telefonním čísle. 

Pro klienty s aplikací KASAmax Mobile (iOS, Android) je určena servisní smlouva KASAmax Mobile za 1990 Kč bez DPH/rok.

Klienti s aplikací KASAmax pro Windows si mohou vybrat z následujících servisních smluv Basic, Profi a Speciál (pro více provozoven). 

 

Basic
4 490 Kč ročně
Platnost 12 měsíců
Vzdálená správa 3 x měsíčně zdarma
Dostupnost Po-Pá 8:30-17:00
Aktualizace software KASAmax
Náhradní pokladna 300 Kč za den
Profi
6 990 Kč ročně
Platnost 12 měsíců
Vzdálená správa Zdarma
Dostupnost Včetně svátků a víkendů 
Aktualizace software KASAmax
Náhradní pokladna Zdarma + cena dopravy*
Special
Od 7 990 Kč ročně
Platnost 12 měsíců
Vzdálená správa Zdarma
Dostupnost Svátky, víkendy a mimo pracovní dobu
Aktualizace software KASAmax
Náhradní pokladna Zdarma

Kromě klasických servisních smluv platných na 12 měsíců poskytujeme i jednorázové servisní úkony:

Servis přes vzdálenou správu1490 Kč bez DPH

 

*Cena dopravy je 16 Kč/km bez DPH (se servisní smlouvou platíte jen 6 Kč/km)

V případě neuhrazení faktury za předem objednané a provedené služby je účtován administrativní poplatek za opětovné zapnutí pozastavené licence a to 490 Kč bez DPH.