Logo
PO - PÁ 9:30-17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy

Co se stane po uplynutí zkušební doby pokladny KASAmax?

Po uplynutí zkušební doby v pokladní aplikaci KASAmax budete mít možnost účtenky dále markovat prostřednictvím číselníku. Budete mít i nadále možnost vytvářet až 30 účtenek během 30 kalendářních dnů. Plnou verzi aplikaci máte možnost kdykoliv objednat v našem e-shopu zde.

Jake platební terminály mohu k pokladně KASAmax připojit?

Pokladní aplikace KASAmax umožňuje přímé napojení na platební terminály SumUp, ComGate a Global Payments.

Mám terminál přímo od banky, bude s pokladnou KASAmax fungovat?

Platební terminál, který vám poskytla přímo banka, nelze propojit s pokladní aplikací KASAmax. Ukončit prodej lze však pomocí typu platby "kartou". Následně na uzávěrce přehledně uvidíte, kolik jste utržili platební kartou nebo hotově. Do platebního terminálu se musí zadat cílová částka zvlášť.

Lze platit kartou, když pokladna KASAmax nepodporuje můj platební terminál?

Ano lze. Pokladní aplikace KASAmax nabízí více druhů plateb, tedy i platbu kartou. Při dokončení prodeje zvolíte možnost platby kartou, následně se prodej dokončí a z tiskárny se vytiskne účtenka. Částku co klient hradil zadáte ručně do platebního terminálu a klient jen přiloží platební kartu. Na pokladní uzávěrce jsou pak všechny platby přehledně rozlišeny.

Jak dlouho pokladna KASAmax archivuje účtenky?

Účtenky se archivují ve vzdálené administraci KASAmax Backoffice. V pokladní aplikaci KASAmax jsou dostupné do té doby, než se provede pokladní uzávěrka. Následně se ukládají do vzdálené administraci KASAmax Backoffice, kde je možné s nimi dále pracovat. V pokladní aplikaci KASAmax jsou poté dostupné pouze pokladní uzávěrky.

Mohu připojit k pokladně KASAmax moji stávající tiskárnu?

Pokladní aplikace KASAmax podporuje pouze námi prodávané tiskárny. Více v našem e-shopu.

Jakou pokladnu zvolit, pokud potřebuji připojení k internetu přes datovou SIM kartu?

Slot na datovou SIM kartu má pokladní stanice KASAmax MAXI 8 a PROFI 10.

Funguje pokladna KASAmax i bez připojení k internetu?

Naše pokladny mohou pracovat i bez připojení k internetu. To je vyžadováno pouze pokud používáte i vzdálenou administraci KASAmax Backoffice.

Lze vyzkoušet pokladnu KASAmax i bez IČ?

Pokladna funguje i bez IČ. IČ vyžadujeme pouze při objednávce zboží. 

Umí pokladní systém pracovat s čárovými kódy?

Ano, pokladna KASAmax podporuje čtečku čárových kódů, naskenovat můžete klasické EAN kódy. Skenování QR kódů není podporováno.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz