Modernizujeme naše pokladní aplikace
S příchodem teplejšího počasí jsme vydali několik novinek, o které se s vámi podělíme. V rámci našich pokladních aplikací postupně modernizujeme Backoffice abychom dosáhli snížení datových nároků a rychlejší odezvy systému. V rámci modernizace přecházíme i na nový modernější grafický vzhled. Postupně tak máte možnost vidět nový design po jednotivých modulech.
Jaké další novinky jsme nachystali?
Skupiny klientů
Zavedli jsme skupiny klientů, pro které lze stanovovat jednotné benefity (slevy).
Příkladem může být skupina Zaměstnanci a jednotná sleva 10 % na nákup pro všechny Klienty, kteří do této skupiny patří.
Typ skladového pohybu Kolekce
Nově podporujeme typ skladového pohybu Kolekce. Jedná se o prodejní balíček, který se skládá z více položek. Prodejem dojde k vyskladnění jednotlivých položek. Samotná Kolekce není vedena na skladě.
Oproti typu skladového pohybu Receptura je rozdíl v tom, že při stornu dojde k návratu vyskladněných položek dané Kolekce na sklad.
Uživatelské role
Zavedli jsme Uživatelské role, kde je možné definovat kam uživatel s danou rolí může přistupovat a které operace jsou mu umožněny.
Vymezení přístupu ke střediskům
U uživatele je možné vymezit střediska, ke kterým má daný uživatel přístup. Bez vymezení má uživatel přístup ke všem střediskům.
Napojení kurzovních lístků na ČNB
Kurzovní lístky je možné napojit na oficiální kurzy devizového trhu ČNB. Takovéto kurzovní lístky jsou každý den aktualizovány oficiálními kurzy z ČNB.
Po aktualizaci je standardně vyvolána notifikace do pokladních zařízení.
Skladový příjem v cizí měně
Nově umožňujeme i skladový příjem v cizí měně. Následný přepočet na CZK je vyvolán v nočních hodinách na základě kurzovního lístku nastaveného v nastavení střediska pro skladové operace.
Úpravy exportů
Některé exporty byly přepracovány do tabulkové podoby, která umožňuje využívat možnosti filtrování a agregace dat v tabulkových procesorech typu Excel.
Zákaznické centrum
Bylo zavedeno rozšířené zákaznické centrum, které umožňuje Klientům (držitelům zákaznické karty) získávat a využívat body za nákup.
Body jsou získávány poměrem za utracenou částku za nákup. Využití bodů je pak umožněno pro uplatnění slevy, taktéž v poměru. Oba poměry (částka na body, body na částku) je možné stanovit v nastavení zákaznického centra v Backoffice.
Pro potřeby centra byl rozšířen Ceník, kde je možné stanovovat bonusové body za položky a slevy specifické pro držitele zákaznické karty.
Více účtů SumUp na jednom pokladním zařízení
Umožňujeme využívat více SumUp účtů pod jedním přihlášením. Nastavení samostatného účtu SumUp lze stanovit v nastavení střediska.
Export skladových pohybů
- Nově umožňujeme export skladových pohybů.
- Hlídání minimálních zásob pro střediska
- Nově umožňujeme u položek stanovit různé minimální hodnoty zásob pro každé středisko zvlášť.
Ukázky