Logo
Obchodní linka
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Jak provést jednoduchou opravu již vydané účtenky?
24.06.2020

Jak provést jednoduchou opravu již vydané účtenky?

Možná vás před nákupem pokladní aplikace bude zajímat, jak provést jednoduchou opravu již vystavené účtenky. Můžeme vás uklidnit, že s naší aplikací to není nic složitého a tohoto problému skutečně nemusíte obávat. V tomto článku vám popíšeme, jak s aplikací KASAmax Mobile postupovat při stornu již zaevidované účtenky do elektronické evidence tržeb.
 
Jak na storno v aplikaci KASAmax Mobile
Storno v aplikaci provedete zcela jednoduše, postup uvedený níže platí pro běžný režim evidence tržeb. Pro začátek nastíníme, v jakých modelových případech může k stornu dojít:

  • Zákazník platbu vrátí
  • Zaevidovaná tržba se špatně odešle špatně (nepřesná částka, úplně jiná platba, špatně zaevidovaná sazba daně apod.). Může jít o chybu obsluhy pokladny
  • Reklamace zboží s vrácením peněz
  • Zákazník nepřevzal objednané zboží
  • apod.

 

Tím jednoduchým způsobem je tedy to, že tržbu zaevidujete jako zápornou položku. Důležité je, že zejména z technického hlediska při zadání storna, se platba nevztahuje na původní tržbu. V aplikaci KASAmax Mobile máte k dispozici v levém menu položku "Stornovat/Vrátit", dále již budete analogicky pokračovat jako při běžné evidenci s tím rozdílem, že platba se odesílá jako záporná částka.
 
Storno platby navíc v aplikaci KASAmax Mobile fungují i v bezplatném (omezeném) režimu, na storno platby se tedy nevztahují žádné omezení aplikace.

Vyzkoušet aplikaci:

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz