Jak provést jednoduchou opravu již vydané účtenky?
Možná vás před nákupem pokladní aplikace bude zajímat, jak provést jednoduchou opravu již vystavené účtenky. Můžeme vás uklidnit, že s naší aplikací to není nic složitého a tohoto problému skutečně nemusíte obávat. V tomto článku vám popíšeme, jak s aplikací KASAmax Mobile postupovat při stornu již zaevidované účtenky do elektronické evidence tržeb.
Jak na storno v aplikaci KASAmax Mobile
Storno v aplikaci provedete zcela jednoduše, postup uvedený níže platí pro běžný režim evidence tržeb. Pro začátek nastíníme, v jakých modelových případech může k stornu dojít:
- Zákazník platbu vrátí
- Zaevidovaná tržba se špatně odešle špatně (nepřesná částka, úplně jiná platba, špatně zaevidovaná sazba daně apod.). Může jít o chybu obsluhy pokladny
- Reklamace zboží s vrácením peněz
- Zákazník nepřevzal objednané zboží
- apod.
Tím jednoduchým způsobem je tedy to, že tržbu zaevidujete jako zápornou položku. Důležité je, že zejména z technického hlediska při zadání storna, se platba nevztahuje na původní tržbu. V aplikaci KASAmax Mobile máte k dispozici v levém menu položku "Stornovat/Vrátit", dále již budete analogicky pokračovat jako při běžné evidenci s tím rozdílem, že platba se odesílá jako záporná částka.
Storno platby navíc v aplikaci KASAmax Mobile fungují i v bezplatném (omezeném) režimu, na storno platby se tedy nevztahují žádné omezení aplikace.
Vyzkoušet aplikaci: