NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 1 790,00 Kč (68,84 €)
Skladem
Naše cena 7,90 Kč (0,30 €)
Skladem
Naše cena 1 790,00 Kč (68,84 €)
Skladem

KONTAKTY

KASAmax EU s.r.o.
Olomoucká 1159/40, Brno
tel: +420 543 213 776
podpora@kasamax.cz
Obchodní oddělení : 777 677 577
Servis : 734 373 405 a 734 158 603

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 4,90 Kč (0,19 €)
Skladem
Naše cena 1 590,00 Kč (61,15 €)
Skladem
Naše cena 2 890,00 Kč (111,15 €)
Skladem

24. 06. 2020

Jak provést jednoduchou opravu již vydané účtenky?

Možná vás před nákupem pokladní aplikace bude zajímat, jak provést jednoduchou opravu již vystavené účtenky. Můžeme vás uklidnit, že s naší aplikací to není nic složitého a tohoto problému skutečně nemusíte obávat. V tomto článku vám popíšeme, jak s aplikací KASAmax Mobile postupovat při stornu již zaevidované účtenky do elektronické evidence tržeb.
 
Jak na storno v aplikaci KASAmax Mobile
Storno v aplikaci provedete zcela jednoduše, postup uvedený níže platí pro běžný režim evidence tržeb. Pro začátek nastíníme, v jakých modelových případech může k stornu dojít:

  • Zákazník platbu vrátí
  • Zaevidovaná tržba se špatně odešle špatně (nepřesná částka, úplně jiná platba, špatně zaevidovaná sazba daně apod.). Může jít o chybu obsluhy pokladny
  • Reklamace zboží s vrácením peněz
  • Zákazník nepřevzal objednané zboží
  • apod.

 

Tím jednoduchým způsobem je tedy to, že tržbu zaevidujete jako zápornou položku. Důležité je, že zejména z technického hlediska při zadání storna, se platba nevztahuje na původní tržbu. V aplikaci KASAmax Mobile máte k dispozici v levém menu položku "Stornovat/Vrátit", dále již budete analogicky pokračovat jako při běžné evidenci s tím rozdílem, že platba se odesílá jako záporná částka.
 
Storno platby navíc v aplikaci KASAmax Mobile fungují i v bezplatném (omezeném) režimu, na storno platby se tedy nevztahují žádné omezení aplikace.

Vyzkoušet aplikaci: