Servisní smlouva KASAmax Mobile poskytuje komplexní servis Vašeho pokladního systému. Už nemusíte mít nikdy starost, že Váš pokladní systém nebude komunikovat s portálem EET kvůli změnám Ministerstva financí a nebo legalistavním úpravám (DPH). Všechny aktualizace jsou v rámci servisní smlouvy v aplikaci KASAmax Mobile zdarma.
Pokud si nevíte s něčím rady a potřebujete poradit, stačí zavolat na linku technické podpory, telefonát nebude v rámci smlouvy účtován.
Dalším důležitým benefitem, je záloha dat (účtenky, uzávěrky) na náš cloudový server. V případě, že dojde k poruše zařízení, je převod licence na nové zařízení zcela zdarma (standardní poplatek je 790 Kč bez DPH) a také Vám na vyžádání poskytneme vaše zálohované data.
V případě zakoupené servisní smlouvy je také zdarma převod licence SW KASAmax na nový právnický subjekt.
Platnost | 12 měsíců |
Dostupnost | PO-PA 9:00-17:00 SO-NE 9:00-16:00 |
Vzdálený servisní úkon | zdarma |
Doprava PPL a svoz | zdarma |
Školení a nastavení SW | zdarma |
Doprava technika | 6 Kč/km (původně 16 Kč/km) |
Servisní úkon u klienta | 799 Kč (běžně 1490 Kč) |
Záloha dat (učtenky, uzávěrky) | ano |
Telefonická konzultace | zdarma |
Reaktivace SW | zdarma (běžně 790 Kč) |
Náhradní pokladna | zdarma (v rámci reklamace) |
Maximální doba reakce | 12 hodin |