NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 1 790,00 Kč (68,84 €)
Skladem
Naše cena 7,90 Kč (0,30 €)
Skladem
Naše cena 24,90 Kč (0,96 €)
Skladem

KONTAKTY

KASAmax EU s.r.o.
Olomoucká 1159/40, Brno
tel: +420 543 213 776
podpora@kasamax.cz
Obchodní oddělení : 777 677 577
Servis : 734 373 405 a 734 158 603

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 2 990,00 Kč (115,00 €)
Skladem
Naše cena 1 490,00 Kč (57,31 €)
Skladem
Naše cena 2 590,00 Kč (99,61 €)
Skladem

23. 02. 2017

Je firma takzvaně „průhledná“?

Každý podnikatel, na něhož se má začít ze zákona vztahovat EET musí dříve či později čelit otázce, jaký pokladní systém vlastně zvolit. Pravděpodobně v tu chvíli již nemá času nazbyt, v duchu proklíná ministra financí, přemýšlí jak co nejvíce ušetřit a zároveň si nechce pořídit „nějaký šmejd“. Pokusme se tedy stručně pojmenovat alespoň několik základních parametrů pro volbu dobré pokladny.

Identifikace
Má váš potenciální dodavatel přehlednou a jasnou prezentaci kupříkladu prostřednictvím webových stránek? Je firma takzvaně „průhledná“? Nebudete mít problém se někomu dovolat či dopsat, až to bude třeba?

Zkušenosti
Jak dlouho je váš potenciální dodavatel na trhu? Nespíchnul firmu horkou jehlou jen kvůli EET? Podniká v oblasti pokladních systémů dlouhodobě, nebo reálně vývoji věnoval jen minimum času?

Odborné zázemí
Má firma na první pohled dostatečně silný kmen zaměstnanců či partnerů, aby se dokázala vypořádat s potenciálními problémy? Není celý projekt záležitost jednoho až dvou lidí?

Zákaznické reference
Jak se k vámi zvolené firmě staví její stávající zákazníci? Můžete kupříkladu na internetu dohledat dostatek referencí? A o čem vypovídají?

Finanční náročnost
Měsíční poplatky nebo jednorázová koupě? Chcete-li skutečně ušetřit, nedejte se zmást. Pokladnu budete užívat možná celou řadu let a pravidelné hrazení paušálu ve výsledku násobně přeroste jednorázovou pořizovací cenu třeba i za jediný rok. Navíc paušální poplatky také často předznamenávají smluvní ustanovení, jimiž si vás dodavatel takzvaně „přiváže“, nebo vás v nějakém směru omezí, poněvadž pokladna vlastně nikdy nebude doopravdy vaším vlastnictvím. Někdy se v paušálu ukrývají i doplňkové služby, které zdánlivě garantují např. servis „zdarma“. Pokud se nad tím zamyslíte, tak si tzv. servis zdarma draze zaplatíte v měsíčním paušalu. Navíc dodavatel pokladního systému předem říká, že jeho pokladny mohou vykazovat technické závady. Takže za co platit měsíční paušál, když tu máme statut reklamací a min. 12ti mesíční záruky pro podnikatele?

Při výběru Vám přeje mnoho štěstí a doufáme, že našich pár rad Vám budou k užitku.