NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 3 990,00 Kč (153,46 €)
Skladem
Naše cena 990,00 Kč (38,08 €)
Skladem
Naše cena 1 790,00 Kč (68,84 €)
Skladem

KONTAKTY

KASAmax EU s.r.o.
Olomoucká 1159/40, Brno
tel: +420 543 213 776
podpora@kasamax.cz
Obchodní oddělení : 777 677 577
Servis : 734 373 405 a 734 158 603

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 4,90 Kč (0,19 €)
Skladem
Naše cena 1 990,00 Kč (76,54 €)
Skladem
Naše cena 2 890,00 Kč (111,15 €)
Skladem

16. 02. 2020

Co dělat při výpadcích?

Jestliže jste podnikatelem a evidujete své tržby, nezapomeňte, že by se o tom měli dozvědět i vaši zákazníci. Svou provozovnu musíte ze zákona označit cedulkou. Ta sice nemá standardizovaný rozměr či formát, musí však být řádně vidět a být čitelná.
 
Může se stát, že při evidování dojde ke ztrátě připojení internetu nebo k překročení mezní doby odezvy, a i na tuto situaci zákon myslí. Poplatník je povinen údaje o evidované tržbě zaslat datovou zprávou správci daně bezodkladně po pominutí příčiny, nejpozději však do 48 hodin od uskutečnění evidované tržby. 
 
Jak má vypadat správná cedulka evidence tržeb:
 
1) Správná cedulka musí obsahovat logo etržby a text: "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin".

Vzor:


 
2) V případě zjednodušeného režimu taktéž logo etrřby a pozměněný text: "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů".

Vzor:

Informační cedulky oznámení EET ke stažení najdete zde https://www.etrzby.cz/cs/dokumenty
 
A co dělat, když nastanou komplikace při evidenci tržeb?

Doporučujeme se podívat přímo na oficiální portál EET, kde jsou popsány konkrétní modelové situace. Například: 

  • Co když nejde internet?
  • Co když nebude k dispozici vůbec žádné internetové připojení?
  • Co když se přeruší spojení během transakce?
  • Co když udělám chybu na pokladně a budu muset provést storno?
  • Co když se mi rozbije pokladna, to budu muset zavřít?

Podrobný popis a návod, jak se v daných situacích zachovat, najdete přímo na tomto odkaze https://www.etrzby.cz/cs/co-kdyz-neco-selze.